Thursday, February 11, 2010

BANTUAN KEWANGAN

DENGAN NAMA ALLAH YANG PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

Alhamdulillah dengan izin dan rahmatNya, Gamis Perak telah pun menyampaikan bantuan kewangan kepada kedua-dua buah keluarga Almarhum Mohd Fadhiri Mohamad Ariffin dan Almarhum Mohd Faizol Syukor yang telah pergi menyahut seruan Ilahi pada 11 Januari 2010 dan kedua-dua mangsa merupakan mahasiswa UPSI.

http://alfatihah-mohdfadhiri.blogspot.com/

Almarhum ust.Mohd Faizol

Bantuan kewangan telah disampaikan pada minggu lepas iaitu pada 2 Februari 2010. Kutipan telah berjaya dikumpulkan daripada semua kampus seluruh Perak dan individu-individu yang prihatin dengan jumlah kutipan adalah sebanyak RM 1820, kutipan ini telah dibahagikan kepada dua untuk diserahkan kepada kedua-dua buah keluarga Almarhum. Bantuan kewangan ini diserahkan di atas nama Gamis Perak dan pihak kami juga telah menghubungi kedua-dua buah keluarga. Pihak kami Gamis Perak merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak untuk sama-sama membantu kedua-dua buah keluarga yang terlibat. Sama-samalah kita mendoakan agar kedua-dua Almarhum ditempatkan bersama golongan yang beriman.

Akhir kalam, Jazakumullahu khairan jazak kepada semua.

No comments:

Post a Comment

Tentang Blog Ini

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
GAMIS Perak merupakan singkatan kepada Gabungan Mahasiswa Negeri Perak. Ia merupakan sebuah Organisasi Bukan Kerajaan atau Non-Government Organization (N.G.O.). Keahliannya terdiri daripada Mahasiswa-Mahasiswi Islam yang ingin memperjuangkan kedaulatan Islam di negeri Perak. Ia adalah sebagai menyambung perjuangan Rasulullah S.A.W.

Janji Allah: Menang atau Syahid

Janji Allah: Menang atau Syahid
Pemergian Al-Marhum Akh Fadhiri & Akh Faizol, Semoga mereka tergolong dikalangan HambaNya yang Syahid Fi Sabilillah.