Monday, April 5, 2010

Mari Menyumbang - LAMBAI '10


Assalamu'alaikum


Persatuan Mahasiswa Darul Aman (PERSADA) dengan kerjasama Urusetia Belia Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman akan menganjurkan Program Lambaian Menara Gading 2010 Peringkat Negeri Kedah buat julung kalinya.


Alhamdulillah, kerjasama yang diperoleh daripada pihak Kerajaan Negeri Kedah begitu memberangsangkan. Kerajaan negeri yang diwakili oleh Ustaz Musoddaq Ahmad telah pun menyampaikan sumbangan terhadap program ini.


Kerjasama dari semua pihak amatlah diharapkan agar makluman ini dapat disebarkan dengan lebih meluas kepada semua mahasiswa dan mahasiswi kampus, terutamanya di bahagian utara tanahair, agar tidak melepaskan kesempatan ni untuk menghantar adik2 mereka hadir ke program ini.


InsyaAllah, sama-sama menyumbang dan semoga bermanfaat buat semua.




No comments:

Post a Comment

Tentang Blog Ini

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
GAMIS Perak merupakan singkatan kepada Gabungan Mahasiswa Negeri Perak. Ia merupakan sebuah Organisasi Bukan Kerajaan atau Non-Government Organization (N.G.O.). Keahliannya terdiri daripada Mahasiswa-Mahasiswi Islam yang ingin memperjuangkan kedaulatan Islam di negeri Perak. Ia adalah sebagai menyambung perjuangan Rasulullah S.A.W.

Janji Allah: Menang atau Syahid

Janji Allah: Menang atau Syahid
Pemergian Al-Marhum Akh Fadhiri & Akh Faizol, Semoga mereka tergolong dikalangan HambaNya yang Syahid Fi Sabilillah.